28-07-2010

naar de endocrinoloog

Bij een 2de bezoek aan de huisarts blijkt dat de bloedanalyses prima zijn: schildklier werkt goed, de cholestorol is prima, er is enkel een kleine aanwijzing voor een onsteking van... kortom: een snotvalling!

Maar goed de zwelling in mijn hals neemt met de dag toe en er wordt een rendezvous gemaakt met een endocrinoloog... die gast bekijkt dat allemaal eens en trekt toch een bedenkelijk gezicht als ik zeg de zwelling nog maar 8 dagen te zien is.

Er worden verdere onderzoeken gepland: echo, röntgen, scans... de roalercoaster is vertrokken.

Het ene onderzoek volgt na het andere want blijkbaar zit het probleem niet bij de schildklier. De behandelende arts laat telkens via telefoon weten waar en wanneer ik naar alweer een nieuwe machine moet(hij doet dat fantastisch goed en snel).

Tot en met zondag 10 juli voel ik me nog redelijk safe, al is al dat geloop wel lastig en lijkt die druk in mijn keel met de dag toe te nemen.

noot: ondertussen is de eerste hittegolf van 2010 een feit (de opwarming van de aarde gaat nu plots wel heel erg snel)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten