13-08-2010

marc in space


Hoe zou dat gevoeld hebben voor de Frank zo zes maanden in space? Ik denk dat ik da rap ga weten zie, want door de "chemical warfare" in mijn lijf zijn "de witte" aan het capituleren! Dat wil zeggen dat mijn immuniteitsysteem aan het kapseizen is en dat er maatregelen dienen genomen te worden om besmetting en infecties bij de heer Coeman te voorkomen.

In de volksmond wil dat zeggen dat deze patiënt een tijd in een "protectieve omgeving" , zeg maar quarantaine moet en dat vermoedelijk vanaf maandag as. Kamerarrest heet zoiets in het militaire jargon. Geen uitstapjes meer naar het centrum van"die scone", geen avondwandelinskes in het park... voor mijn part mag het nu beginnen sneeuwstormen in Vlaanderen!!

Alle gekheid op een... ik ben er klaar voor denk ik en ga zeg maar een paar weken op retraite in een slotklooster, mijn ziel- en zaligheid zal er wel bij varen.

Bezoek op die quarantainekamer mag mits inachtneming van een aantal strikte voorwaarden! A. maximum 2 personen ineens B. proper gewassen van boven en vanonder C. mondmaskerke dragen D. van mekaars lijf blijven!!

noot: ik hoop maar één ding en dat is dat er in die kamer zo geen machientje om mijn urine in drinkbaar water te recycleren... ik heb hier veel voor over, maar dat zou toch een brug te ver zijn vrees ik !?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten