02-01-2011

nieuwjaarsbrief

Kuurne, januari 1988

vake, moeke lief

'k vind het vandaag toch zo fijn
er samen met jullie bij te zijn.

Iedere dag, een heel jaar lang
staan jullie voor me klaar
en ben ik in het donker bang
dan is va of moeke daar.

Ik tel al zeker tot honderd,
'k lees al mijn woordjes, één
en splitsen "uit-ge-zon-derd"
doe ik op mijn ene been

Soms ben ik wel eens stout
of luister ik niet meteen
toch weet je als geeneen
dat ik dolveel van je houd.

Dit wou ik jullie nog wensen
samen met aale, alle mensen.

Dit jaartje acht + tachtig
wordt weer fijn, ja prachtig
en in één, twee, drie!
voor ons allemaal Joepie!

je tovenaartje

Jonas Coeman


noot:

Deze nieuwjaarsbrief uit 1988 is van onze jongste die dit jaar 31 wordt... ik twijfel of hij die brief ooit "en public" heeft voorgedragen want een publiekspeler is hij nooit geweest. Maar dat 1988 prachtig geweest is daar twijfel ik niet aan, laat ons hopen dat we dat in 2011 nog eens kunnen overdoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten