25-03-2011

lichtjes van de schelde

Met de laatste "Ara-C" inspuiting hebben we deze middag de fase II van de reinductie afgesloten. Voor de gewone burger: we zitten nu op het einde van de 2de pagina van het therapieschema dat in totaal uit drie A4kes bestaat. Morgen nen checkup van de bloedwaarden en wat extra bloedplaatjes en wellicht idem-dito voor de eerstkomende weken.

Het is niet te geloven maar de eindfase van de behandeling (consolidatie II) komt zowaar stillekes aan in zicht. Niet te geloven en daarom misschien juist wat verwarrend... de meeste mensen die me zien of de blog volgen gaan ervan vanuit dat dit verhaal zo goed als rond is en dat ik definitief genezen ben: Oh maar gij ziet er goed uit! Ben je op verlof geweest (vanwege dat lichtbruin koepeldak waarschijnlijk) en meer van dat soort opmerkingen zijn de laatste tijd schering en inslag.

Voor alle duidelijkheid... er zijn al heel wat klippen omzeild maar het schip is nog lang niet in de haven. Het zal vermoedelijk juli worden voor ik 'de lichtjes van de schelde zal zien' en ondertussen kan er nog wel een en ander mislopen. Maar goed we blijven gaan voor het beste scenario en voor zover we nu kunnen kijken zitten we nog altijd op het juiste spoor (ik heb vandaag blijkbaar iets met boten en treinen).

1 opmerking:

  1. Marc, ik weet als geen ander dat het verhaal nog niet rond is, maar ga er vanuit dat het goede weer je deugd doet en je koepeldak kan er maar wel bij varen. Vandaag heb je iets met de sjoek, sjoeks en morgen zal het iets anders zijn.Hou er de moed in man!

    BeantwoordenVerwijderen