15-04-2011

blonde Truus

Ze woonde voor in de straat, blonde Truus. Kruising tussen Doris Day en Diana Dors. Haar borsten dreven als twee kinderhoofdjes in een boothals. Truus had alles wat ik als puber aantrekkelijk vond: volle lippen, volle bloes, slanke enkels, onwaarschijnlijke lach, oogopslag als van een uil, haar als van een pony, Hema haarlak, suikerspin, rook altijd naar een vleugje zweet. In mijn dromen ging ik regelmatig als (*) 'De grote onbekende stille' naar haar toe. Ik heb zo meer met haar geslapen dan Koos de Wit die nietsvermoedend naast haar lag te pitten. Een keer op de trap, in die droom, kwam ik Max Maat tegen, ook verliefd op Truus. We hebben als twee krolse katers op de trap gevochten. Ik verloor, omdat Max droomde dat hij Eddie Constantine was.

(*) 'de grote onbekende stille': stripcowboy met Zorro-masker

Herman van Veen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten