18-04-2011

weekje verlof

Kadootje gekregen van de dokter L. bij mijn laatste bezoek aan het ziekenhuis: een volledige week vrij van ziekenhuisbezoek! Een week waarin ik niet naar Brugge hoef, dat is me sinds het begin van mijn therapie (eind juli vorig jaar)nog niet overkomen, pasen 2011 kan nu al niet meer stuk.

Voor de rest was er goed nieuws van mijn bloedwaarden die vlot aan het herstellen zijn van de laatste chemo. Maar zoals dat gaat met teveel goed nieuws zit er meestal op het einde van het verhaal een addertje onder den tapis plain, in dit geval een korte opname in hotel Sint Jan om het laatste hoofdstuk van dit chemoverhaal aan te vatten.

De finale consolidatie bestaat uit vier chemoruns waarvan er twee op het zesde verdiep zullen doorgaan omdat er minstens één overnachting mee gemoeid is. Op paasdinsdag is de eerste run gepland en als alles meezit kan ik woensdagavond al terug naar de leiestreek. Dokter L. verwacht geen bijzondere complicaties maar ik zal voor alle zekerheid toch maar een wortel in mijn schoen voor de paashaas leggen.

1 opmerking:

  1. Marc, dat is voor u een heel tof moment zo efkes niet over weer gekros zo vlak voor pasen.
    Maar je zegt er steekt een addertje onder den tapis-plain en moet je u aanbieden vanaf dinsdag na pasen, de paasklokke zal wel de goede eitjes aan dokter L geven zodat je alleen goed nieuws zal ontvangen na je behandeling. En met zo'n weerke die ze deze week voorspellen kan je weekske verlof niet meer stuk.

    BeantwoordenVerwijderen