24-05-2011

bezoek toegelaten

De gang van de dagzaal lijkt op een perron dat volgelopen is met gestrande
reizigers.

De ochtendspits is heel erg druk vandaag.

Renaat, Premula, Ingrid, Sofie en Guido lopen af en aan met aanpriksets ,
baxters, flesjes en spuiten. Het is doorfietsen geblazen voor de crew.

De reizigers zitten schouder aan schouder in de wachtrij voor de dokter of
liggen op bed druppels te tellen.

De kamers zijn overboekt vanmorgen en ik zoek me een plaatsje op de gang
om mijn bed vrij te maken voor een oud vrouwtje (mijn dag kan weeral niet
meer stuk vandaag).

De dag-gasten zijn stil, het is blijkbaar voor iedereen maandagochtend.

Op de deuren van de kamers steekt een bordje met de melding: bezoek
toegelaten... Laat ze maar komen zou ik zeggen en dat ze een fles mee-
brengen om het wachten te verzachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten