25-06-2011

jarig

"Het begint met een lichte zwelling onderaan mijn hals en een vlaag van onrust over mogelijke nieuwe problemen met mijn schildklier (de ellende van de operatie toen en de stressperiode van +/- 20 jaar geleden staan me nog helder voor de geest... Roosjes bezorgde blik beloofd alvast niet veel goeds!

Deze queeste begint op vrijdag 25 juni met een bezoek aan de huisarts en een bloedafname: het ziet er allemaal prima uit maar laten we eerst de resultaten afwachten..."


Precies één jaar geleden pende ik deze eerste notitie neer in mijn blocnote. Op dat moment is het absoluut nog niet duidelijk wat er aan de hand is, maar het is wel de start van een bijzonder lastig zoektocht.

Ondertussen zijn we een keiharde diagnose en vier seizoenen verder en klaar om de finale van de intensieve fase van de chemotherapie aan te vatten. Nog een duwke zeggen ze langst ier.

25 juni, een verjaardag om niet snel te vergeten!! Cheers, zou ik zeggen !!!

1 opmerking:

  1. Cheers. We drinken er hier in Londen ook eentje op de afronding van je lange reis.

    BeantwoordenVerwijderen