28-07-2010

eventjes rust

Dinsdag 13 juli, de vijver is vorige week leeggehaald en er moet dringend een nieuwe folie in (ik heb het gevoel dat ik thuis nog tal van dingen moet klaar krijgen voor ik van het toneel verdwijn (?), het is een beetje pompen of verzuipen.

Ik sta met mijn modderschoenen in de vijverput als de telefoon gaat: de endocrinoloog neemt alle resultaten tot hiertoe nog eens door met me en laat weten dat hij mijn dossier doorgeeft aan een collega oncoloog uit K. Ik bedank hem hartelijk voor de goede communicatie en de snelle folow up. Verder laat hij weten dat de resultaten van de bioptie die woensdag zal doorgaan pas midden volgende week beschikbaar zullen. De consultatie bij de oncoloog is gepland voor volgende week: dat geeft ons één week rust en ruimte voor een beetje vakantie... 5 dagen 'time-out' - bedaren - gronden - evenwicht terug vinden.

Na de middag gaan Roosje en ik een tukske doen en verdwijnen voor 1,5 uur uit dit ondermaanse... eindelijk wat recup. De eerstkomende dagen willen we vooral tijd maken om onze batterijen te laten, om vrienden te zien, om bij te praten, onze agenda is verbazend rap vol.

noot: in de voormiddag gooi ik samen met Gh. de folie in de vijver, precies op tijd om de voorspelde plensbuien op te vangen... de viskes en puiten mogen komen.

noot: de avond brengen we door onder de griekse zon bij H & Gh.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten