29-07-2010

het verdict / deel 2

maandag 26 juli, redelijk rustige nacht gehad... tasje koffie en Mrjn. dropt me met hare Berlingo bij de Reepkaai. Bij de incheckbalie van de afdeling nucleaire krijg ik telefoon van Maarten: hij heeft gisterenavond een telefoon gehad van Jonas met de melding dat zijn vrouwtje Lisa met zeer hevige buikpijn is opgenomen in het ziekenhuis van Brest en dat ze afgelopen avond(nacht)met spoed geopereerd is wegens een acute ontsteking in de buik, hun vakantie die nog maar net begonnen was ligt al compleet aan diggelen. Gelukkig zijn haar ouders onderweg om de crisis te helpen opvangen. Jonas zal een zeer moeilijke periode doormoeten (hou je goed broere!!)... Ik kan van hieruit hoe dan ook niks doen en probeer om de storm in mijn hoofd te laten bedaren. Wanneer houd dat noodweer verdomme ooit nog eens op !!??

De rest van de voormiddag is het radioactief spul drinken, opspuiten en wachten en wachten en opnieuw radioactief spul drinken en wachten (ik denk dat ik vannacht zal oplichten in het duister). Tenslotte ga ik languit in de PET-scan (niet bewegen - niet ademen....).

Op de middag pikt Mrjn. me op vd. retour naar de Beeklaan. Maarten, Evelien en Arto
zijn er en ik het is nogal een drukke bedoening met het verhaal van het débacle in Brest... na het middagmaal: eventjes petit repos dachten we...

13u30 telefoontje van Dr. V.: er zijn nieuwe gegevens en we worden rond 17u30 in zijn kabinet verwacht!!! De zenuwen gieren door het huis, wat kan verandert zijn, waar hebben ze iets vastgesteld, hoe, wat... de roallercoaster blijft maar doorgaan. Waar the fuck gaat dit eindigen ???

Om de tijd te doden doe ik nog een (laatste)wandeling met zwieber.

De klok tikt genadeloos verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten