29-07-2010

vijgen voor pasen

donderdag 22 juli zijn de voorlaatste(?) onderzoeken gepland in de Loofstraat. Ch. dropt me de Megane bij de ingang en ik stap binnen in de dagkliniek. Intake, vriendelijke ontvangst, woordje uitleg bij de regeling rond de chemo-opstart van volgende vrijdag... ik ben er klaar voor.

Voor de beenmergpuctie komt dr V. langs , ik krijg een spuitje en het licht gaat uit
voor een tijdje... ik wordt wakker als Frank Sleck met Contador de laatste kilometers van de Tourmalet opfietst. Sleck klopt Condator zogezegd op de meet maar van koers is er hier hoe dan ook geen sprake... van die punctie heb ik trouwens ook niks gemerkt.

Maandag as. nog een PET+CT scan in de Reepkaai en dan mogen ze van mij onmiddellijk starten met de eerste chemo... hoe rapper hoe liever.

noot: wat de "aandoening" betreft heb ik eigenlijk al bij al weinig klachten. Gedurende de dag ben ik fit en actief en het is eigelijk vooral s'morgens dat de druk in mijn keel wat meer hinder heeft.

noot: ondertussen heb ik samen met R. de vijver verder afgewerkt er zwemmen een 15-tal goudwindes tussen de nieuwe vijverplantjes (oa. kikkerbeet en krabbescheer uit de vijver van R.) wie nog ander spul uit zijne vijver over heeft mag het komen droppen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten