04-06-2011

hout vasthouden


Deze middag alweer een bezoekje aan Sint Jan afgerond en 'k moet zeggen het blijft een onvoorspelbaar verhaal. Bij momenten heb ik al de moeite van de wereld om mezelf wijs te maken dat ik een ernstige ziekte onder de leden heb, tot ik bij de dokter kom. Ja meneer Coeman uw witte staan wel weer biezonder laag op dit ogenblik... ik stel voor dat je een portie van product xxx bij de apotheek haalt en onmiddellijk start met het innemen ervan. Ik wil je namelijk liefst uit het ziekenhuis weghouden maar als je een besmetting oploopt en hoge koorts begint te maken dan moet het wel (wablief, koorst, ziekenhuisopname, vanzelevennietmeer hé!!! 't is al wel geweest!!!). Het is dus een beetje bekomen als ik het dokterskabinet buiten stap. Bekomen en vooral 'hout vast houden' tot de witte weer op peil zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten